tirsdag 1. oktober 2013

Til en som nettopp har tatt lappen

Hjelp!! 
Dette herlige motivet fra Mo Manning 
minner meg om den tid mine sønner øvelseskjørte:)
Kanskje så jeg like redd ut selv også som denne damen her, he-he.


Og motivet er fargelagt med Promarkers som alltid:)


Innsiden med tekst fra NSS.


Jeg deltar på disse utfordringene:
Creative Inspirations: Your favourite stamp brand, mine is Mo Manning
DP2 Challenge: For the boys
Hobbygarasjen: Alt er lov
Kreative Verden: Alt er lov
Scraphaugen: Kjøretøy og metall

Takk for besøket, ha en fin dag:)

16 kommentarer:

  1. Så kult kort og motiv :)
    Rå stilig.
    Klem Connie

    SvarSlett
  2. A brilliant card Berit. The image and design look fabulous.
    Lorraine x

    SvarSlett
  3. Kjempestilig kort og flott fargelagt. Morsomt motiv :) Tusen takk for at du deltar hos Kreative Verden Utfordringsblogg. Klem, Lene

    SvarSlett
  4. How cute this is, and the inside is so beautifully finished! Thanks for joining us in Mo's Challenge.

    SvarSlett
  5. Kanonfint kort med eit artigt motiv....:)

    SvarSlett
  6. Så morsomt motiv! Friske og fine farger :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  7. Hej Berit, du gør meget flot arbejde! Jeg finder din Blogspot super nice! Vi har åbnet nye butikker. Du får en ekstra BONUS CODE sendt fra os for dit første køb med os i vores kreative butikker. Abonner på kort med os i et nyhedsbrev. Så får du umiddelbart efter den ekstra bonus af os, der sendes via e-mail! Hav det sjovt shopping! Masser af kærlighed fra Marina
    http://www.hobby-crafts-and-paperdesign.eu


    Har du passerer denne kreative online shop til dine venner?
    Jeg var meget glad for at dele de kreative butikker med mange kreative venner!
    Mange hilsner af kærlighed og kreative

    SvarSlett
  8. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  9. Kjempestilig kort til en nybakt bilfører. Takk for at du deltar hos Kreative Verden. Klem fra Rita

    SvarSlett
  10. Herlig motiv du har fargelagt såå fint:-) Et Kjempe flott kort!!!

    Ha en fin kveld!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  11. Haha, fantastisk kult motiv! Det var jo bare perfekt til anledningen! Takk for at du deltar hos Scraphaugen!
    Ha en fin fin dag!

    SvarSlett
  12. Så et stilig kort .
    Motivet var flott og pyntinga likeså.
    Ha en fin dag
    Klem :)

    SvarSlett
  13. Så tøft, stilig motiv, har vært der jeg også :)
    Klem Sissel

    SvarSlett
  14. herlig bilde som jeg synes var fint malt :o)
    morsomt kort, og ja, husker tiden fra øvelseskjøringen ;o)
    takk for ditt bidrag til hobbygarasjen.
    helgeklem fra pia

    SvarSlett
  15. Kjempe stilig kjøretøy kort og fantastisk flott farge legging. Tusen takk for at du er med på utfordringen hos Scraphaugen :)

    SvarSlett
  16. Sånn følte jeg meg første kjøretime med datteren. :)
    Flott motiv og kult med brads som skruer.
    Takk for at du deltar hos Scraphaugen.
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett