søndag 18. april 2010

Bestillingskort

Fikk bestilling på et venne-kort. Det skulle være uten blomster og mye "stæsj". Siden det er søndag, jeg har fri og det er dårlig vær ute, har jeg goood tid på hobbyrommet .  Koooser meg :-D


Har bare brukt litt blonde og noen halv-perler, Stanset ut med Spellbinders ovaler og hjerte-borden min som jeg er så utrolig glad i :)

Og slik ble det inni...



Lagde ett med andre papirer også. Her har jeg også brukt Spellbinders ovaler, halv-perler og rosa bånd.


Inni kortet..

6 kommentarer:

  1. Kjempefine kort, og et veldig godt bevis på at det trengs ikke så mye stæsj for å lage vakre kort. De smokingkortene i forrige innelegg var jo bare helt utrolig elegante. :)

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  2. Super fine! Stilrent og elegant.
    Nydelige design ark du har brukt. Stemplet er et av mine favoritter.

    Ha en strålende kveld :)

    SvarSlett
  3. Utrolig mye lekkert du har laget siden jeg var innom bloggen din sist! Mange nydelige kort!
    Bordkortene var bare så stilige! Det lilla skjorte kortet like så:-) Pluss, pluss, pluss alle de andre nydelige kort kreasjonene også!

    Ha en fin og kreativ uke, Berit! Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Hei Berit:-)

    Synes kortene ble helt nydelige slik de er, og falt spesielt for det øverste pga papiret:-))
    Du er jo så vanvittig flink Berit!! Har sittet og studert disse lekre kreasjonene dine på denne siden og er mektig imponert!!

    Ligger en award til deg i bloggen min og du finner den her:

    http://astridslillestempelverden.blogspot.com/2010/04/awards-og-god-paske.html

    Ha en fin og kreativ uke Berit!

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  5. Så fine kort du har laget her :-) Gjennomførte, rene og stilrene.
    Nydelig papir på det øverste, og morsomt papir på det nederste.
    Ha en flott kveld :-)
    Klem Guro

    SvarSlett
  6. Hei på deg! Det ligger en liten award til deg inne hos meg. Den har du fortjent :) Klem

    SvarSlett